EEN GESLAAGDE SP LIMBURG DAG

27 september 2022

EEN GESLAAGDE SP LIMBURG DAG

Foto: Bas Quaedvlieg

We kijken met veel plezier terug op een zeer geslaagde SP Limburg Dag die we op 24-9 jl. in het Gouvernement aan de Maas hebben gehouden. We hebben op deze dag zo'n 140 mensen, leden en niet leden, kunnen laten kennis maken met ons werk in Provinciale Staten. Naast een videoboodschap van Lilian Marijnissen, anekdotes van oud Statenleden Peter van Zutphen, Paul Geurts en Thijs Coppus, een toelichting op het belang van PS voor de partij door Arnout Hoekstra, kon men deelnemen aan een rondleiding door het Provinciehuis verzorgt door VVV gidsen, kon men in gesprek gaan met (oud) Statenleden en in de de Statenzaal ervaren hoe het is om een debat te voeren. Daarnaast kon men op de foto met Gouverneur Roemer die helaas niet in levende lijve aanwezig kon zijn. En genieten van live muziek van de band Sjeng, Sjir en d'r Sjele, koffie met vlaai, een heerlijke lunch en ter afsluiting een borrel. Wij danken via deze weg nogmaals alle gasten en iedereen die een bijdrage heeft geleverd aan deze onvergetelijke dag.