Randweg Manifestatie: 6 juli in Nederweert

1 juli 2016

Randweg Manifestatie: 6 juli in Nederweert

Foto: SP

Op 6 juli vindt er in Zaal Centraal in Nederweert een Randweg Manifestatie plaats, waarbij de plannen voor de Randweg N266 kritisch besproken en bediscussieerd worden. Op 12 juli moet de gemeenteraad van Nederweert namelijk een belangrijk besluit nemen over de Randweg N266. Heeft u een duidelijke mening over de Randweg-plannen, kom dan naar deze Randweg Manifestatie en laat je stem horen. SP-fractievoorzitter Bram Schaminée is een van de sprekers tijdens deze bijeenkomst.

Als het aan gemeentebestuur van Nederweert ligt, dan wordt deze Randweg koste wat kost aangelegd. Op dit moment ontbreekt hiervoor echter een echte financiële onderbouwing en is nut en noodzaak niet aangetoond. Een groot aantal partijen en groeperingen is het niet eens met de wijze waarop het gemeentebestuur omgaat met dit project. Tijdens de Randweg Manifestatie zullen zij dan ook hun stem laten horen, zowel richting de gemeente als de Provincie.

Bent je benieuwd naar het tegengeluid op de gemeenteplannen, kom dan op woensdag 6 juli om 19.30 uur naar de Randweg Manifestatie in Zaal Centraal, Kerkstraat 59 in Nederweert.

De Randweg Manifestatie wordt ondersteund door: Alliantie Stakeholders, Actiegroep Randweg NEE, Werkgroep Verontruste Burgers Nederweert, JAN Nederweert, PvdA Nederweert en SP Limburg.