Gemeentelijke informatiebijeenkomst platform voor CDA Limburg?

25 februari 2007

Gemeentelijke informatiebijeenkomst platform voor CDA Limburg?

De fracties van VVD, PvdA en SP in de gemeenteraad van Horst aan de Maas hebben in een gezamenlijke brief vragen gesteld aan het college van B&W van deze gemeente, over een informatiebijeenkomst met gedeputeerde Vrehen.

Ondernemers en lokale politici zijn uitgenodigd om op 5 maart een bijeenkomst bij te wonen waar het thema ‘regellichtheid’ centraal staat, namens de provincie is enkel CDA-gedeputeerde Vrehen uitgenodigd. Titel van de bijeenkomst is ‘Wij kunnen het samen regelen’, hiermee wordt de suggestie gewerkt dat er met gedeputeerde Vrehen en het CDA van alles te regelen valt. Vlak voor de Statenverkiezingen is dit geen goede zet.

Enkele maanden geleden, in oktober 2006 vond een zelfde bijeenkomst plaats. Ook bij deze bijeenkomst waren ook alleen provinciale en landelijke politici van het CDA aanwezig. Naar aanleiding van deze bijeenkomst hebben de drie fracties al eerder hun bedenkingen geuit.